00.59

har inte så mycket att blogga om, men för att jag inte har bloggat är ju för att internet inte funkar alls nu.  men på fredag skulle vi få nytt skit!:) och idag hade vi nationella prov i no som jag missade som jag var jävligt glad över, fast ångra det lite nu eftersom det var enkelt sa alla och jag inte får göra det nu. isåfall blir det ett annat prov.

aja, var ute och gick med moa igår och såg en vargjävel tro de eller ej.
men har aldrig vart så rädd i hela mitt liv , fyfan.


och nu är det torsdag redan, den här veckan har gått jättesnabbt precis som förra veckan eller iallafall för mig. nästa vecka blir det nya tag och ta tag i allt skolarbete som jag skitit i. känns jävligt bra att få tillbaka lite "skolkänslan" som jag tappade helt..


Kommentarer
Postat av: Din bestiz

Love you. Skolan kommer bli så bra nu med kuckelimuckmedicinen! Puss

2012-03-15 @ 09:24:50
URL: http://mengud.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0